sobota 26. září 2009

Aréna ve hře

V demíčku jste se možná dostali k aréně ve městě. Konečně ji můžou odťuknout. Dnes ráno jsem lehce začal s tím, že si předvytvořím první arénu a udělám si nějaké základy a dopřeju si den volna. Taky tomu tak bylo a dopřával jsem si první den volna po aktivním týdnu, až do odpoledne. Odpoledne jsem se ovšem vrátil k projektu a neplánovaně jsem dokončil celou arénu, tedy všechny 3 typy arény. Další postraní věcička je hotová a mám z toho dobrý pocit. Zbývá méně a méně, ale stále dost, takže není důvod se radovat. Přesouvám se k poslednímu ranku - S. Kde už hrdinu čekají finální questy, ale stále mi chybí poladit custom grafiku a pár dalších věciček, než se k tomu přesunu kompletně. Hra je stavěná na questovém posouvání v příběhu, nikoliv jak tomu bylo u BH. Zkusil jsem trošku odstoupit od klasiky. Snad se to celé ve finálním výsledku povede. Přikládám rychlý screen z arény, jsou 3 typy (C,B,A).

Žádné komentáře:

Okomentovat