neděle 11. října 2009

Nový prolog před intrem

Rozhodl jsem se intro hry rozšířit o několikastránkový prolog, který původně ve hře být neměl. Díky tomu bude hráč hned znát stručně fantasy-historii světa, takovou jakou jsem ji vytvořil. Prolog mi původně sloužil jako orientační historie světa k příběhu.

Byl bych lakomý, kdybych si to nechával jen ve svém vývojovém sešitu a připravil o to hráče, který by složitě skládal střípky příběhu. Náčrtky prologu, které jsem si udělal jsem boužel nedokázal vytvořit v PC sám. Přece jen myš a pero je něco uplně jiného. Proto jsem improvizoval a hledal vhodné obrázky k doplnění prologu. Vida, našel jsem je a nechal jsem tím vzniknout prolog, který je už ve hře před samotným intrem (art - Yuki Hayabusa a ?).

Ti, co sledují blog a čtou shoutboard ví, že se hra dostává ke konci. Až se vše dodělá, budou hru ještě čekat rozsáhle betatesty, které zaberou hodně času. Až se hra začne testovat, dozvíte se to.

Dnes taky uzavírám verzi 1.20, co vše se změnilo nebudu uvádět.

Žádné komentáře:

Okomentovat